16.12.05

irrallisia

Olin eilen niin huonona, etten mennyt töihin ollenkaan. Ahdistus onneksi väheni päivän aikana. Tänään on ollut jo paljon kohtuullisempaa. Mutta voisi olla parempikin olo.

Kävin eilen onnittelemassa Vastedesta 20-vuotisesta taipaleesta. Juhlat olivat hauskat, ainakin niin kauan kuin minä olin siellä. Lähdin aikaisin, koska minua väsytti ja ahdisti. Pidin keskinkertaisen puheen, jonka aikana olin erityisen hermostunut siitä, että YTHS:n setä istui yleisössä.




Joulun jälkeen joku näistä muuttaa minun luokseni. Sitten on kissanristiäiset.

Yhteiskunnallisesti olen edelleen huolissani maahanmuuttajista. Miten ihmeessä voi olla mahdollista, että heidän asemaansa heikennetään koko ajan koko EU:ssa? Ihan liian surullista, että sitä jaksaisi edes käsittää kunnolla.

Ei kommentteja: