20.3.06

paha mieli

Isompi pikkuveli kävi täällä pitkästä aikaa. Ajattelin, etten sano mitään vihreistä, mutta keskustelu kääntyi siihen suuntaan kuitenkin. Me olemme kuulemma linjattomia. Ja porvareita. Väistelemme vastuutamme, koska emme asetu oikeisto-vasemmisto-akselille. Meillä on vain huonoja puheenjohtajia. Olisi parempi, jos tätä keskustelua ei olisi koskaan käyty.

Minulle tulee nykyään paha mieli melkein kaikesta. En enää meditoi, koska alan aina itkeä. Vaikka toisaalta pitäisi varmaan nimenomaan meditoida, koska muuten en saa itkua tulemaan. Viime viikolla oli viisi hyvää päivää putkeen, se oli jo tosi hyvin. Mutta nyt olen koko ajan väsynyt, en saa mitään tehtyä ja vihaan itseäni. Seuraavaan YTHS-kertaan on viikko. Haluaisin itkeä, vaikka en oikeastaan tiedä miksi. Toisaalta huonompiakin päiviä on ollut. En ole vielä niin pohjalla kuin välillä olen ollut, mutta olen selvästi matkalla sinne.

Ja kaikki tämä, vaikka minulla on ihana työ, mahtava ViNO, hellyttäviä kissoja ja unelmieni asunto. Olen kiittämätön ja säälittävä. Laiska. Inhottava.

Niin ja mun pitäisi lopettaa tämä blogiin avautuminen.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

*halaus*

miss abled kirjoitti...

Toi oli ehkä paras kommentti, minkä ihminen voi saada. Oli se sitten keltä vaan.

Lotta K kirjoitti...

Just sellasten takia kannattaa avautua ;)